Kujovic: "Vi jobbar i det tysta"
- Folk pratar oftast om andra lag och hur bra det går för dem - det får de gärna fortsätta med så jobbar vi i det tysta, säger han till Matchdax
IFK Norrköping har efter en god säsongsinledning lyckats befästa sig i tabellens över skikt. I dagsläget ligger laget på en fjärdeplats, vilket har överraskat många.
- Det har gått bra. Vi hade egentligen ingen målsättning innan säsongen drog igång, men vi visste hela tiden att vi hade potential att bli så pass bra som vi är nu. Om det är förväntat eller inte vågar jag inte svara på.
För tillfället har laget gått obesegrade ur de sex senaste matcherna.
- Vi är inne i en bra form för tillfället där mycket går rätt. Vi har kämpat hårt för det och förtjänar det.
Mycket uppmärksamhet riktas åt Djurgårdens svit, men för er del går det i stort sett lika bra…
- Folk pratar oftast om andra lag och hur bra det går för dem - det får de gärna fortsätta med så jobbar vi i det tysta. Det är inga problem för oss. Vi har sex matcher utan förlust och det är starkt. Nu hoppas jag att vi kan behålla den sviten i en bra tid framöver, avslutar han.
Christian Sundqvist
För fler allsvenska nyheter följ Matchdax på Facebook HÄR och på Twitter HÄR









